NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, March 22, 2012

Merdeka

Yes! Sudah habis exam tapi hancuslah. Confirm kena ambil lagi sekali. Rasa macam corporate tax sudah cukup prepared, rupanya lupa, Personal taxationpun ingat-ingat lupa. Mak oi....soklan percumapun tak boleh nak jawab. Bajet unilateral, bilateral dan incentif akan kuar. Tengok agriculture, mining dengan offshore, alih-alih kuar pasal association. Tak ke mati kutu.


Langit cerah, result aku cerahke nanti? Result secerah inike? Minta-mintalah lulus, kalau tak, kena ambil lagi. Duit kena keluar lagi. Tetapi aku yakin.....kena ambil lagi sekali, Itulah banyak main-main. Menyesal, entahlah, sedih adalah tetapi kalau kena ambil lagi, maknanya delay lagilah nak buat masterkan.

Langit cerah, jom intai pokok kesum aku hidup atau tidak?. Alamak! Ini tak syoknya. Ingatkan sudah merimbun. Taxpun tak berjaya nak jawab, pokok daun kesumpun tak sudi hidup. Aissay, menagih simpatilah pula.


Hahahaha, my attempt untuk bercucuk tanam tidak menjadi. Pokok kesum yang aku semaikan sudah terkulai layu. Buku hijau tak berjaya dilaksanakan. Tetapi malam ini, InsyaAllah berjaya nak tengok running mana dan citer Korea. Hari itu kena bersikap selektif. Aku sudah record siri When Tomorrow Comes, now masanya untuk menonton. Sekarang ni citer Salaryman Cho Han Ji. Aku tengok sambil lalu.

Esok, rasa macam nak berenang 20 lap aja, qada sepanjang minggu-minggu terakhir study. Swimming pool, here I come. Oklah, good night kawan-kawan yang menjenguk blog ni.

No comments:

Post a Comment