NUFFNANG ADS

Please click here

Monday, January 16, 2012

Upah Cuci Rumah

Seronoknya. Terjumpa duit dalam ang pow masa cuci rumah.

Cer teka berapa? 


Jeng!Jeng!Jeng! RM20 aja. Tapi ok apa. Busuk-busukpun, boleh dapat 4 bungkus nasi kukus.

Dulukan, aku kemas-kemas rumah. Tiba-tiba, hah berkeping-keping duit RM50 aku jumpa. Beratus jugalah.

Bukannya duit orang lain, aku punya juga sebab aku yang sembunyikan.

Cuma yang musykil kenapa tak jumpa rantai dengan loket aku. Nak kata orang pecah rumah tetapi tak jumpa-jumpa sampai hari ini.

Oklah, kesimpulannya kita kena rajin kemaskan rumah. Mana tau ada rejeki. Orang yang suka bersihkan rumah ni rezeki murah.

Oops. Akukah yang cuci rumah? Bukanlah, aku hire seorang cleaner ini tetapi lepas ni, tak ambil dah dia sebab kena jemput pergi dan balik. Rumahnya jauh pula. 


No comments:

Post a Comment