NUFFNANG ADS

Please click here

Monday, January 16, 2012

Maxvalue, I have my own trolley


Cute tak troli aku? Entahlah, kekadang tu aku macam budak-budak. Bila Farah tak beli, cuak juga takut dia ambil aku punya. Alah, Farah memang tak pandang troli ni, dia pandang I-Phone4 aja. Pelik juga aku tak pernah tertanya samada dia sudah dapat Iphone4 atau tidak.

Troli comel ini jadi hiasan ajalah, bukan boleh diisi dengan barang-barang. Kalau aku isi dengan permainan seperti replika coke etc sah mesti jadi permainanlah troli ini. Menyesal pula tak belikan satu untuk Princess dan Laura. Angel sudah suruh aku panggil dia Laura. Rase nak tergelak pula, duit beli trolipun belum aku bayar pada kakak aku, ini sudah berangan nak bagi kepada orang.

Alang-alang berceirta pasal Princess and Laura, GBS sudah kekurangan satu member sebab ahli sudah meningkat remaja. Makin lama makin kuranglah dan akupun tak larat lagi nak create satu lagi GBS. Lagipun sudah ada proposal untuk aku menjadi nanny. Harga masih dalam negotiation tambahan the proposer masih lagi bersekolah. Harga tidak merangsang tetapi prospek tidak keseorangan bila tua ini yang menarik.

No comments:

Post a Comment