NUFFNANG ADS

Please click here

Sunday, January 8, 2012

Pencarian Lace Part 4 - Gulati

Gulati's? Euro Moda? Sama sekapal lah tu. Tapi di Gulati's ni banyak lagi pilihan. Cantik-cantik dari yang semurah-murahnya hinggalah semahal-mahalnya. Dah masuk Gulati's, tak payahlah ke Euro Moda. Atau sebaliknya. Tapi aku tak kira, mana tau stok tu ada di Gulati's tapi dah habis di Euro Moda? Kesimpulannya, masuklah semua kedai tapi pergi dengan kaum perempuan dulu. Bila kau dah narrow down the choices, baru engkau bawa cik abang ke suami ke. kalau engkau bawa juga dia orang merayau, takut engkau dengar bunyi lalat aja di telinga engkau padahal tak adapun lalat, Faham tak aku kata ni? Siapa lalat tu? Jeng!Jeng!Jeng!


 Cantiknya. Sampai di floor yang menempatkan kain lace, mennequin ini memikat kami dengan lace dibadannya.



Ready madepun ada dijual. Aku tak check harga sebab kami minat menempah aja

Cantiknya, kakak aku membelek dan berkata, mahal ni

Samalah, suggestion aku direject sebab melebihi bajet

Kain-kain lace ni over RM1000 per meter? Rasanya. Ini di tingkat atas sekali. Macam dalam syurga lace

Yang ni, lacenya ditampal. Aku nak buat cam ni tapi nak pakai untuk occasion apa ya?

 rows of beautiful laces

 They are so beautiful, Kalau tak gi banyak dinner, aku kena nikah banyak kali ke nak merasa pakai semua kain lace ni? Stupid question...hehehe. Just kidding




This pattern looks nice
We love this pattern

 
Kami dah kenalpasti yang mana akan disenarai pendek. Ada dua di sini. Apa pilihan kamu? Pergi saja ke Gulati's. Kami ada satu lagi tugasan iaitu meninjau Jakel. Kakak aku nampaknya sudah kalah dengan kekuatan aku mengukur jalan di sini.

No comments:

Post a Comment