NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, January 14, 2012

Princess Yang Tidak Princess Lagi

Princess masih lagi melancarkan perang dingin dengan aku. Bila aku call nak bercakap dengan kakak dia, dia marah. Katanya kenapa nak bercakap dengan kakak dia, bukan dia sendiri.

Sudahlah begitu, dia tak nak passkan talipon pada kakak dia. Nak tau muka dia dengan muka kakak dia ni memang sama. Yang membezakan cuma umur yang memang jauh berbeza. Kakaknya sudah berusia 24 tahun manakala dia baru 9 tahun.


Memang dia marah sangat sebab baru-baru ini banyak gambar aku dengan GBS tanpa dia....hahaha...one member wuz not around. MIA. Dan dia juga hot bila melihat gambar aku mencium pipi Ain dalam FB. Katanya, jangan panggil dia Princess. Panggil saja dia Bibik, atau Jahat. Panggil aja Ain dengan gelaran Princess. Dan aku hanya tergelak besar. Malas nak layan budak macam itu.

No comments:

Post a Comment