NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, January 7, 2012

Pencarian lace Part 2

Aku saja pecah-pecahkan ini kepada 4 bahagian. Kalau banyak kedai, banyaklah postnya kan. Ada pula yang marah pasal topik post ni tapi mesti ada yang suka juga. Okay, our first stop is Euro Moda.

Ini yang pertama mata aku tertangkap sebaik menapak ke Euro Moda melalui pintu belakang. Cantiknya. Terus rasa nak kahwin masa tu. Tak apalah nak menggatalpun, aku dah over the ripe age to marry.

Sempat lagi snap gambar. Akak aku bisik tak boleh ambil gambar. Hey, aku bagi free publicity apa di blog aku.



Ini lace border. Yang inilah you all beli dan bolehlah tampal di lengan baju, di kaki baju kurung, blouse, di bahu atau pangkal lengan, alah mana-mana you all suka. Aku terus berangan nak buat Jubah letak lace border. Atau boleh juga letak di tudung. Memang rasa nak giler, terus rasa teringin kahwin tokeh kain atau anak tokeh kain ekslusif cam ni


Tak banyak pilihan warna putih tapi yang ada, cantik-cantik

Betul-betul suka yang ini tapi harganya oh wow

Yang inipun nampak cantik tapi kakak aku tak berkenan pula. Harganya okay, betul, memang okay

No comments:

Post a Comment