NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, January 5, 2012

My Assistants for Beautiful Me

Four dear assistants that help me losing weight

Wah, botol apa ni? Inilah dia Colavita Extra Virgin Oil. Katanya boleh hilangkan kolestrol dan juga buang lemak makanan kita. Aku makan 1 sudu besar setiap pagi dan petang. Mula tu, geli-geleman juga. Aku standbykan madu mix with lemon/lime juice

Ini madu. Any type of madu. Sudah tinggal sikit setelan dibancuh dengan jus limau kasturi atau jus lemon 2 kali sehari tanpa jemu. Khasiat madu dan limu ini ialah dapat mengurangkan kahak atau . Aku rasa penafasan aku bagus sedikit berbanding dahulu.


Inilah jus limau kasturi. Selalunya aku perah satu slice lemon untuk dibancuh dengan madu. Since permanent guest bawa berbakul-bakul limau kasturi, aku perah siap-siap. Dapat dua bekas ni. Selain diminum ketika pengambilan olive oil itu, aku juga minum air limau (Biasanya tanpa gula atau madu) ini dikala dahaga atau makan. Gilir-gilirlah dengan air masak.

Ini penting untuk mengukur berapa inci yang kurang setelah mengamalkan tips ini. Kata orag timbang berat itu tidak menunjukkan hasil yang sebenarnya. Aku juga menyimpan baju lama untuk mengetahui samada turun atau tidak berat badan aku.

Sebenarnya kawan aku yang beritahu berkenaan kawan kakak dia yang turun berat badan setelah mengamalkan minum Colavita Extra Virgin Oil ini pagi dan petang, Aku terus tertarik untuk mencuba. Sambil tu aku kurangkan makan terutama pengambilan nasi. Tapi tidur yang lebih dan kurang bersenam membantutkan kelajuan penurunan. 

Pendek kata kawan-kawan, jangan buruk lantak. Makan untuk hidup, jangan hidup untuk makan. Sudah jadi macam akukan susah. Kena struggle untuk kurus. Haru juga nak kena skip nasi tu. Sebab haru tulah, aku makan juga nasi sesekali. Alasannya aku perlukan karbohidrat untuk metabolisme.

Setakat ini ada penurunan, tak ketara sangat tapi risau juga, turun sebab unknown disease atau memang tips ini berhasil? Nauzubillah kalau sebab sakit.

No comments:

Post a Comment