NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, January 5, 2012

My Beautiful Curtains

Ta da..I have new curtains now. Check this out. Terkena uols. Sorry ya.


Tingkap tu masih lagi belum berbaju. Aku dah decide tak payah tempah blind macam di Riyaz tu. Grille tu nak campak ke mana. Patutnya aku dah plan betul-betul masa mula-mula renovate rumah.

Itulah blind yang aku nak. Masa kami stay di Ri-Yaz Hotel tu, baru aku nampak blind macam ni.Entah apa nama. Akupun tak study betul masa buat renovation. Tapi aku sudah cancel idea ni. Leceh juga nak clearkan debu. Aku bukannya rajin.

Anyway, aku sudah ambil measurement tingkap. Sekarang tinggal nak ukur jalan mencari kain langsir yang cantik. Hari tu, aku berkenan dengan langsir di kedai dalam Giant Kota Damansara. Tapi yang kain sheer pula tak berkenan.

Tunggu dululah ya. Kena check budget aku yang ciput juga.

No comments:

Post a Comment