NUFFNANG ADS

Please click here

Sunday, January 8, 2012

Pencarian Lace Part 3 - Binwani's

Ini pula di Binwani's. Tak banyak choice untuk warna putih. Tapi sekarang macam-macam trendkan, ada yang dah tak nak pakai warna putih masa akad nikah. But I am following old school, so is my sister. We still think white is lovely for akad nikah. Aku teringat masa kawan aku kahwin di US. Mak bridegroom sudah pesan kena pakai putih masa nikah. So, dia dan students lelaki di tempat tu semua tak ada baju Melayu putih. Jadi dia pakai kemeja and slack putih. Did he wear tie? I could not remember. Ini gara-gara nak putih masa nikah.

Dan as usual, bila aku pilih, mesti mata akak aku juling. Apa taknya, asyik terjah yang mahal. Nak buat camner, taste tinggi tapi poket aku nipis, de. Bercakap pasal Binwani's aku still teringat beaded lace yang kami berkenan di cawangan The Curve. Tak nampak pula di sini. Dalam cari-cari lace, tu, aku jumpa satu pasang lace warna biru di mannequin. Cantik-cantik, elok untuk jubah. Almost nak beli but luckily, aku check my financial position. Sabar, sabar. Uols, ada satu sari beaded lace warna putih, cantik giler. Harganya RM1420. Mak oii, terduduk aku. Kat Euro Moda, ada yang aku tengok sampai RM7000.


Oklah tuan-puan, biarlah kita membeli padan dengan periuk nasi kita ya. Takut dah beranak-pinak, hutang majlis perkahwinan tak selesai.







Cantikkan. Pergilah berkunjung ke Binwani's. Yang lace biru dan sari lace aku berkenan, tak ada gambarnya. Susahlah, staff dia asyik mengekori. Kakak aku takut kami kena halau. Again, bukan nak reproducepun. Nak buat pilihan dan tunjuk pada empunya badan tu. Berkenan ke tidak. Lagi satu, freeeeeeeee publisiti.

No comments:

Post a Comment