NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, January 26, 2012

Grocery Day


Di suatu kedai, aku ambil satu pek beras wangi yang beratnya 1 kg. Yalah, kurang makan nasi, tak payahlah nak beli banyak. Hanya bila perlu saja, baru nak masak. Tapi nasib baik aku ternampak ada macam kutu hitam bergerak diantara beras. Kalau belipun, boleh buang saja cuma aku tak mahu sebab macam indicate beras tu dah lama. Lepas tu, lagi lamalah dengan aku sebab aku malas nak masak. Tak jadi beli,

Di Maxvalue, aku jumpa beras lain dengan berat sama (anak-beranak wangi juga. Aku cukup suka beras wangi. Satu lagi beras basmathi. Kalau beras lain, kureng sikit especially yang nasinya tak mix well dengan lauk. Tak masuk kuah, kata orang). So aku beli juga barang-barang lain sebab hooray!! 25hb biasanya ada diskaun 5% untuk pemegang kad Jusco. So apa lagi, aku buatlah shopping barang dapur hari tu. Tak banyak, ala kadar sahaja.

No comments:

Post a Comment