NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, January 18, 2012

Mission Impossible

Malam semalam teruskan mission cari langsir,..misi impossible. Sebabnya dah jumpa langsir yang berkenan tapi tak cukup qty untuk dibeli. Jadi 3 Jusco aku pergi. Yang 1st cuma ada 2 panel, Kepong cuma tinggal satu dan OU habis. Promoter talipon Wangsa Maju, Maluri pun, dah habis. Dia suruh cari di Parkson kelmarin tapi aku tak jumpa juga.

Lepas tu survey harga TV LED. Juga di Jusco. Murahlah, terliur aku nak beli. Kawan aku kata asyik banyak aja wishlist aku. Bab shopping aku cukup suka. Tak dapat shopping sendiri, tolong shopping untuk orangpun dah cukup. As I said, aku cuba menyokong ekonomi Malaysia. Supaya peniaga-peniaga tidak rugi.



Aku malas nak catat, suruh member ambil gambar aja. Nanti balik kampung, kami survey kedai  kat sana. Aku check juga harga TV 3D, sony punya. Wawawa, RM12k lebih. Tak payah belilah. TV LEDpun okay. Model tu boleh reduce penggunaan elektrik.

Okaylah, now aku tengah tunggu promoter bagi good news. mana tau dia jumpa corak yang aku nak. Kalau tak, lama lagilah langsir aku nak berbaju.

No comments:

Post a Comment