NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, January 7, 2012

Jom Ke Jalan TAR

Hari ini nak keluar lagi tengok kain-kain lace di Jalan Tunku Abdul Rahman. Kesian juga pada kakak aku. Takkan nak biarkan dia sorang-sorang mencari barang-barang untuk pertunangan anaknya.

Lagipun kemungkinan hari pertunangan jatuh pada hari Ahad, Aku confirm tak boleh join sebab ada kelas. Sepanjang hari, sayanglah nak ponteng. Rugi woi...lagipun hari itulah hari aku belajar.

Abang aku ada di rumah. Aku tak masak cuma panaskan lauk nasi kandar semalam. mana yang ada ajalah. Semalam tak sempat snap gambar sebab kakak aku sorang tu sudah tak menyempat laparnya. Oh Princess pun ada datang. Tak sempat nak ambil gambar dengannya. Nantilah aku citer pasal Princess tu.

Keropok leko rebus, keropok leko goreng, ayam goreng, daging dan gulai. Nampak gayanya itu breakfast dan lunch  (brunch) abang akulah, Tak cukup, dia pandai-pandai cari. Hehehe. bertuah punya adikkan.

No comments:

Post a Comment