NUFFNANG ADS

Please click here

Tuesday, January 3, 2012

From Oman With Love


Yahoo, tanpa diduga, aku dapat Prestige Wok. Mahal tau di sini. Baik akak aku belikan. Bolehlah aku gunakan hari-hari. Ringan sahaja, senang dibasuh bagi mereka yang rajin sahaja. Kalau sudah pemalas, bagi apa ajalah, tetap tak berbasuh periuk tu kan. Hehehe.

Syhhh...di rumah my parents, kuali ni jadi perhiasan aja. Kenapalah sayang bebeno nak gunakan. Akupun pelik.

Terima kasih pada akak aku. Sebenarnya yang paling aku inginkan pressure cooker macam ayah aku tu. Saiz tulah. Tapi tak naklah pesan sebab menyusahkan aja dia nak berangkut naik flight. Yang lain-lain aku tak nak sebab dapur aku kiut-miut aja, tak muat dah nak letak barang lain.

1 comment:

  1. ok,kalu ada rezeki ke sana ,sy beli pressure cooker tu.x bagi tahu nak.

    ReplyDelete