NUFFNANG ADS

Please click here

Sunday, January 8, 2012

Finally, hopefully, last pencarian lace di Jakel

Sesudah makan, kami menyambung tugasan kami iaitu memilih kain lace. Tak sabarnya nak masuk Jakel. Oh ya, masa kami makan, aku nampak ada seorang perempuan memimpin perempuan buta meminta belas kasihan dari satu meja ke satu meja. Okaylah, kalau tak nak memberi, tak usahlah mengatakan. Tapi aku nak cakap juga sebab aku was-was samada duit ini dapat pada mereka atau sindiket? Ah, aku kira apa-apa yang aku nak bagi, aku sudah serahkan aja pada zakat. Plus aku dah tunaikan kewajipan aku membayar cukai kepada kerajaan yang mana ada Jabatan kebajikan yang akan mengagih-agihkan kepada less fortunate. Betul atau tidak, terpulanglah macamana mereka memikul amanah.

Tetapi selepas makan, kami melepasi perempuan buta tadi yang sedang bersembang dengan lelaki di atas kerusi roda. Kakak aku mendengarnya berkata, "kiranya dia macam pekerja sayalah." Kami like, ha? siapa pekerja dia? Oh wow. How much did she pay her? Hey, can I apply too? Ini dah cukup bagus, bekerja sambil mencari bahan blogging.


Apa-apapun, ini gambar di Jakel. Ini proof apa, kami buat kerja. Baik adik yang melayan kami di Jakel. Rajin dia membuka dan menurunkan kain lace dengan senyuman. Walaupun kami sekadar menengok dan tidak bersedia membuat sebarang keputusan sehingga my nephew agreed.



Veil. Sini aku tengok banyak veils on display

Anywhere I goes, mesti ada yang capture my interest like this veil. 

Really like the white and silver plus black too....cantil buat jubah or caftan.
Ini close-upnya. Nice kan tapi kakak aku dah warning aku. Oklah untuk cuci mata aja
another one yang I like

pun I like. harganyapun I like...lol
cantik tapi nampak tak kemas sikit sulamannya
suka, suka
suka juga, no lah. only my sister suka. chiffon. Katanya both chiffon from japan but embroidery done in India
Inipun okay tapi aku cakap tak payah bukalah. Nampak kakak aku sudah letih
That's wrap up for today. Tak taulah ada second round but for sure kena datang untuk beli after we have decided. Sayapun dah letih mengupdate.

1 comment: