NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, December 31, 2011

Reunited with GBS but one MIA

Semalam, GBS datang ke rumah. Princess tak ada,hilang di rumahnya. Aku tak beli apa-apa kali ini. Tak sempat nak cari donut J-Co, dunkin donut or Krispy Kreme. Donut ini belum ada di sini. Dorang ni, adalah juga yang tak berapa suka laksa. Tak kisahlah, janji dapat jumpa. So, aku masakkan gravy untuk dimakan dengan meatball dan juga maggi kari.

Lin dan Wawan tidur di sini. Mek Ain ni nak balik rumahnya.

My sweet angel. Posing dgn bag barunya. Dia suka bermake-up.

Ini lipgloss yang aku belikan untuk Ain masa pergi strwberry picking di Sunny Ridge Farm

Ain posing sakan


Lin menikmati meatball. Dia kena kata sedap, kalau tak, aku tak buat lagi. Jadi tak jadi, belakang kira
ini misteri member. Low profile punya. menyampah aku.

kuih kasidah, kuih tradisi Trg. My favorite.

No comments:

Post a Comment