NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, December 15, 2011

Chattinglah dengan Ika

princess sabar tunggu bear dia siap.
Pagi-pagi lagi, princess aku yang umur 8 tahun tu dah call aku suruh chatting dengan dia ikut facebook. Jenuhlah nak melayan...kalau tak dia merajuk macam semalam.

Kelmarin, dia suruh aku call cousin dia beritahu cousin dia suruh call dia. Ikut ajalah. Dari pagi, tiba-tiba aja nak chatting. Sakit hati cousin dia tak layan dia. Dia sorang yang tinggal di rumah.

Nasib baik tengahari tu dia tertidur sebab sakit perut. Rehat sekejaplah

Petang semalam tu, dah bangun, suruh call cousin dia. Pasal samalah. Bila aku cakap kat dia melalui chatbox FB yang aku dah call cousin dia, dia marah pula. Sebabnya? Aku asyik call cousin dia, bukan dia. Dia yang suruh!!

So, aku call pula dia. Nak jadi citernya, Mama dia yang angkat. Aku sembanglah dulu...rupa-rupanya member merajuk sebab dah lama tunggu call dari aku. Puas memujuk, tak bagi aku call dan chatting dengan dia lagi. Nasib baik ada idea, aku wak video call ikut FB...terus member tak merajuk lagi

Apa-apalah, Ika.





1 comment: