NUFFNANG ADS

Please click here

Tuesday, December 13, 2011

Last Day In Melbourne

Sob!Sob!Sob!... sedih juga nak tinggalkan Melbourne. Banyak tempat belum dilawati. Hari ni memang kami bangun pagi sebab banyak aktiviti.

First stop pergi ke Chadstone. A mall, dalam tu ada kedai yang princess nak pergi, nak make her own bear. Giler tgk all those patung dan baju-baju.
Chadstone



Mak oi, baju bear ada yang AUD20 satu. Giler tu. 
 Meet Isabella, siap dgn birth cert.
Lepas tu sekali lagi kami menyusuri Yarra River nak lunch di The Meat & Wine Co. Ada sijil halal utk food. My niece kata sini strict untuk dapatkan sijil halal. Follow-up banyak kali dibuat setelah dapat sijil halal dikeluarkan dan dia perlu menggunakan stove berasingan.

railway station

 
guess who's getting refreshment here
 
love this car

Sekali lagi, kami ke Sorento untuk mencari oyster tetapi oyster dah habis. Akhirnya kami pergi ke town yang berdekatan (tepi pantai juga)
Sorento, a piece of tranquility

 
Sorento's cinema


another town alongside the beach to Sorento. X sure whether same town or is it belong to Rye. However, our quest for oyster ended here. Small town, so relaxing.
Sampai di rumah my niece dah dekat pukul 8.00 pm. Kelam kabut juga sebab nak bergegas ke airport at 9.30 pm. Tapau pizza dan makan kat airport. Dan sekali lagi aku kecewa nak merasa briyani dalam flight kerana habis.
Bye-bye Melbourne, till we meet again