NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, December 24, 2011

Jom naik bas balik kampung.

Seronok betul nak balik kampung cuma suspens sebab lama tak naik flight atas darat. Naik bas lah tu. Bukan apa, aku takut aku sakit perut nanti, camnerlah...so aku dah stop makan ni. Pernah aku sakit perut ketika menaiki bas, punyalah aku tahan. Akhirnya tak tertahan, aku minta abang driver tu stop kat Genting Sempah. padahal tak jauh mana dah KL. Tapi dari meletup bom tu, baik aku singgah lepaskan hajatkan. Nantikan tak pasal-pasal aku kena sumpah.

Satu lagi yang tak tahan, aku ni berdengkur kalau tidur. Malulah aku. Dulu-dulu aku naik bas, asalnya 3 seater. Tiba-tiba bertukar 4 seater. Aku pula kena share tempat duduk yang mana asalnya aku duduk seat sorang. Punyalah risau sebab aku ni boleh tahan juga saiznya, mestilah tak selesa kongsi tempat duduk. Rupa-rupanya aku tak payah risau. Bila aku terjaga, aku tengok member sebelah sudah beralih tempat duduk. Mesti tak tahan dengar aku berdengkur. Lalalalala....aku dapat duduk sorang semula. Untung juga berdengkur ni.

No comments:

Post a Comment