NUFFNANG ADS

Please click here

Monday, April 16, 2012

Tax Filing, dah buatke?

Masih di KT. Memang liat nak bertolak balik. All things packed neatly in the car. Aku still buat review of Thorn Birds. Harukan. Bestnya kalau tak payah bekerja. Hidup macam lady in leisure. Anyway, kena buat tax filing ni. Tak lama lgi tarikh tutup. Tiba-tiba teringat pasal ni. Lagipun aku rasa banyak juga LHDN terpotong gaji aku. Agaknya banyak tak refund this year?

Esok nak call BSN asking for the interest on loan. Aku nak offsetkan against rental rumah. Apa lagi ya? Oh ya, when did I buy this new lappy? This yearke? Tapi bahan bacaan tak adapun. Tak bestlah...apa-apapun aku kena submit tax filing by this week. 

You all jangan lupa submitkan tax filing. Bagilah sikit pada gomen tu, asal dia guna untuk infrastruktur tak pelah, jangan nak memancing undi aja.

2 comments:

  1. thorn bird tu mcm menarik je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best. I tonton kat maadu.com Tengoklah, 1st episode tu slow sikit, lepas tu terus dapat feel

      Delete