NUFFNANG ADS

Please click here

Friday, April 20, 2012

Restoran Abdul Briyani Power Batu Pahat

Tengahari tadi kawan aku belanja aku makan di sini. Memang bestlah nasi dia. Portion nasi dan laukpun banyak. Ada briyani ayam, daging dan kambing.

Aku order briyani daging dan kawan aku order briyani kambing. Aku memang tak makan kambing. Lamb choppun aku tak makan. Presentation tu biasa aja, tak kisahlah beb, janji lazat. Kedai aku makan ni tak fancy sangat, warung aja. Tapi siapa kisah kalau nampak kedai tu okaylah, tak kotor, cuma tak ada aircond aja dan janji masakan best.

Khabarnya ada cawangan restoran satu lagi di kawasan berdekatan. Yang ini ada aircondlah. Oh ya, kedai ini terletak di Bukit Rahman Putra, belakang The Store aja. Harganya? Aku agak berpatutan, member belanja, seganlah nak tanya hargakan.




No comments:

Post a Comment