NUFFNANG ADS

Please click here

Tuesday, April 24, 2012

Love Dust


sekarang ni dah tambah satu lagi, bukan sekadar demam drama Korea dan juga variety Korea, dah mula suka tengok K-Pop. Dahulu aku selalu gelakkan anak saudara aku dok search youtube pasal bintang Korea ni. Apahal budak-budak ni. Ni terjangkit kat aku pula. Budak-budak tu tak apalah, muda lagi, nik mak cik yang dah tua reta. 

Cuma satu aja aku nak sentuh kat sini. Aku seronok tengok artis muda Korea yang lebih top tetapi mereka sangat menghormati senior mereka. Tak tahulah kalau berlakon aja tetapi kita boleh tengok dari perbuatan yang selalu tunduk hormat kepada yang lebih tua dan facial expression mereka walaupun orang itu kurang popular dari mereka. Pakaian tak boleh tirulah, terlalu singkat dan pergaulan mereka yang bersentuhan itu sebab tuntutan agama kitakan. Cuma perhubungan mereka ini yang perlu diikuti.  

Dan artis seniorpun nampaknya mengkagumi bakat mereka. Sikap rendah diri ini kot, rajin berlatih dan berdisiplin dengan peraturan pihak pengurusan mereka yang mampu membuatkan mereka menebarkan sayap di luar Korea Selatan. Satu lagi interaksi dengan peminat. Sebenarnya aku rasa dia orang sangat menghargai peminat, sebab itu mereka berhati-hati dengan tutur kata dan perbuatan.

No comments:

Post a Comment