NUFFNANG ADS

Please click here

Saturday, April 28, 2012

Here we goes - another wedding to attend

Aku dah siap untuk ke majlis akad nikah cousin aku di Seremban (kawasan sekitar situlah kot). Kuih seri mukapun sudah siap tetapi pulutnya terlembik. Aku agak sebab beras pulut direndam lama kot. Sepatutnya kurangkan airlah kan.

Menunggu anak saudara aku pula balik dari surau. Harap-harap boleh sempat sampai. Nanti kat mana nak jaja kuih ini.

Sebahagian hantaran yang siap digubah. Sirih junjung belum ada lagi.
Kuih seri muka yang pulutnya lembik. Soriler.
Aku bawa kamera tetapi sampai sekarang tak pandai nak shoot gambar. Kamera tak adalah canggih sangat tetapi bolehlah tahan harganya semasa dibeli dulu. Moral of the story, tak guna ada  kamera canggih kalau tak pandai nak guna. Baik pakai camera handphone sahaja.

Okaylah, anak buah dah call. Chow dulu.

No comments:

Post a Comment