NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, April 11, 2012

Makan tengahari

Paling seronok balik kampung ni ialah makan masakan mak dan juga ada geng makan. Kat PJpun, ada juga sesekali member datang teman makan. Tetapi memang lainlah suasana sini. Pagi lagi, dah ada planning untuk breakfast. Serius, aku jarang breakfast kalau di rumah sendiri. kalau breakfast, mesti lambat dan waktu lunch akan dianjak ke depan. Maka dinner jawabnya, makan benda mengarut. Tetapi hairannya tidak juga turun berat badan ni.

Aku share lunch hari ni, simple tetapi menyelerakan.

 Goreng pedas paru, limpa dan jantung. Memang paling suka kalau mak aku masak ni. Dia kurangkan penggunaan bawang lumat dan lebihkan lada.

 Ikan selar kuning goreng

 Sayur air - macam-macam ada : calong, fishball, fishcake, fucuk, tener, ubi kentang dan suhun

ayam masak szechuan. aku ambil resepi ni dari blog ni. okay tapi I nak buat some changes. First time try buat auam szechuan.

Habis aja makan, adek aku dan family sampai. Bawa nasi ayam Darul Iman. Ayah aku suka nasi ayam kat sini. Selamat makan tengahari.

No comments:

Post a Comment