NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, February 2, 2012

Tolong! mana perginya kereta?


Panik sebentar. Sampai aja di parking tingkat 8, aku tengok kereta aku tak ada.

Kepala ligat berfikir. Nak kata kena tarik, siap bayar advance lagi car instalment. So apa lagi ya? Nak kata kena curi, macamana boleh lepas guard unless orang dalam punya kerja.

Aku dah nak menangis. Sudahlah kira dah terlambat. Janji nak jumpa member untuk breakfast. Nak pergi ambil langsir lagi kat rumah member. Aku nak alter panjang langsir tu.

Dalam give-up, aku turun ke tingkat 7. Ingat nak balik ke rumah akulah. Baru aja nak menapak ke arah bangunan rumah aku, ternampaklah kereta aku.

MasyaAllah. Rupanya aku tersilap parking di tingkat 7. Macamanalah jadi macam tu? 

Mesti owner parking lot tu bengang. Soriler. Tak sengaja.



No comments:

Post a Comment