NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, February 1, 2012

Red Velvet Cake


Semalam kawan aku datang, bawa kek red velvet ni. Best. Satu biji tu buat untuk aku sorang, tak taulah macamana nak habiskan. Tapi pagi ni, habis dekat sebelah dah. Ingat nak bawa sikit pada kawan aku nanti.

That is the third version red velvet yang aku makan. Yang ke dua, PG bawakan aku. Dia belajar bake cake tu. So, adalah dia bawa kat aku sikit. Tak sempat nak habiskan juga, so bawa balik ke Trg. 

Yang first tu semasa aku pergi rumah kawan aku di Kemaman. Siap dapat resepi lagi. Of course resepi kek ni jadi perhiasan sebab aku suka masak lauk pauk aja atau jenis-jenis nasi. Nantilah bila aku settle down, I start learning to bake. 

Sebelum ini, asyik tengok gambar red velvet kat facebook blog resepi...tertanya macamana rasanya.  Yalah, dengar expression masing-masing macam sedap giler. Alhamdulillah, I am blessed with good people around me. So, dapatlah merasa. Oh ya, all version sedap.

Aku tengok Usherpun ada tweet gambar red velvet cake yang dia makan masa dia berada di studio.

inlah kek yang boyfriend I makan. cewah, bila pula aku couple dengan Usher...duh!




No comments:

Post a Comment