NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, February 1, 2012

Jong Kook Vs Usher

Kim Jong Kook ni bukanlah orang baru dalam bidang seni di Korea. Merupakan salah seorang dari ahli kumpulan Turbo dan paling aku seronok dengar lagu Black Cat. 

muscular sparta Kook

Tapi biasalah selagi kita tak follow satu-satu rancangan tv, manalah nak kenal sangat artis-artis ni. Anyway artis Korea ni memang cun dan kacak. Seingat akulah, paling suka Bae Yong Jun, Rain dan yang berlakon cerita All About Eve.

Lagipun artis Malaysiapun aku tak kenal semua. Kadang-kadang aku keliru rupa mereka. Walaupun selalu follow gossip mereka, aku masih tak dapat cam muka mereka, nak-nak gambar red carpet, hampeh tak kenal melainkan artis sensasilah. Satu hari tu, aku berselisih depan-depan dengan Scha Al-Yahyapun, aku tak cam hinggalah dibisikkan oleh kawan aku. 

So bila seronok tengok Korean Variety Show Running Man, aku terus layan mana-mana episode lama yang aku miss. Makin lama, makin suka tengok Jong Kook. Wow, I really love Kim Jong Kook's character. Sibuk dengan kelaspun, aku sempat lagi layan kisah Kim Jong Kook. Semalampun, sampai pukul 4 pagi, duk cari citer pasal dia. Aduhai, kan elok kalau duk qiamulail. 

Mulalah tengok video klipnya, klip video X-Man, family outing. Dalam ganas tu, kalah juga Jong Kook dengan perempuan. Alamak, slowly Usher fades away..he he he. Jong Kook wrestled his way to my heart. Camner ni. 

Amazing Usher

Oops, mana boleh Usher pergi macam tu ajakan. I am still following his twitter. Eagerly waiting for Usher's new project. Lagipun kalau tak suka Usher, rasa sama macam nak buang ajalah Mr V. Apa? Taklah, Mr is not black but a Malaysian guy with dark skin.

Rasa macam teenager pula kan having crush on celebrities.

3 comments:

  1. running mannn! all-time-fav! hehe
    camne ni? terpaksa la kita bermadu. hahaha.
    *peminat sparta kook* :P

    ReplyDelete
  2. madu jauh jauh tak pe Hush. Hahaha

    ReplyDelete