NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, February 29, 2012

Terkilannya


Bila aku buka peti ais aja, aku nampak nasi lemak ini. Sedih sangat-sangat rasanya.

Sebab nasi lemak ini aku belikan untuk PG masa breakfast tadi. Tapi disebabkan aku busy, aku cuma boleh balik tengahari.

Balik-balik dia dah pergi. Rupa-rupanya dia ada interview pukul 1.00 tgh. Lagi aku rasa sedih. Rumah aku bukannya ada apa-apa untuk dimakan. Berlaparlah pula pergi interview.

Sorry PG, sorry sangat-sangat. Tapi nasi lemak tu akak tak boleh simpankan lama-lama. Cuma perut akak dah kenyang untuk makan nasi lagi. Cukuplah sebungkus sehari.

Apa-apapun, seronok dengar pasal interview. Semoga PG dapat kerja tu ok. Sesuai dengan business dia, Lain kali kita pergi makan nasi lemak kat situ.

No comments:

Post a Comment