NUFFNANG ADS

Please click here

Tuesday, February 21, 2012

Kecantikan Dari Sudut Lensa Kamera

Saturday baru ni dapat jemputan kahwin adik ipar ex-bos. Seronoklah ex-bos ingat kita kan. Tapi aku memang suka pergi kenduri kahwin. Nasi dia rasa lainlah. Suka juga nak tengok cenderamata sambil mulut membebel kalau cenderamata tu macam pembaziran. Sayanglah, mahal-mahal tapi nanti dibuang. Betul tak?

Tempatnya kat Keramat, tempat aku bermain masa muda, laluan akulah, tapi tersesat juga sebab selama ni aku pangil dewan orang ramai. Ex-boss tulis kompleks sukan...hahaha...aku rasa aku yang silap pasal nama tu. Tengok peta pula, macam naik Bukit Keramat. Padahal, dewan yang selalu aku lepasi otw balik ke rumah aku dahulu.

Ada sessi bergambar tapi frustlah, camner nak letak kat facebook ni. Gambar dah elok dengan ex-bos tapi muka aku gemuk. (tuanpun memang sihat dan gemuk). Aku rasalah kamera ni macam cermin. Kalau orang yang ambil tu rasa kita lawa, mesti gambar cantikkan...aku rasa mesti anak kawan aku nampak aku macam gajah. Frust betul. Tapi kalau PG ambil gambar aku, mesti cantik punya. Mesti PG rase aku cantikkan...betul tak PG?

Entah nak post atau tidak gambar dalam facebook. Ingat kena buat photoshop sikit...

No comments:

Post a Comment