NUFFNANG ADS

Please click here

Thursday, May 17, 2012

Manjakan Diri Seketika

Last Monday aku manjakan diri aku. Boring, tak tahu apa nak buat. So, singgah di Carrefour Kota Damansara. First time singgah. Not bad sebab crowd tak seramai di Tesco or Giant. Actually aku missed juga pergi ke Carrefour ni. Sewaktu tinggal di AU3, Carrefour di Wangsa Majulah tempat aku meronda selain Jusco. dan yang lebih bagusnya, outlet disekitarnya turut menarik perhatian mata aku dan berakhir dengan poket yang kempis.

So, first thing aku buat bila sampai ke sana ialah ini:

 Mengukur ketinggian, berat dan BP (bp ni tak accurate sangat). Rupanya tinggi aku 154 cm. Berat, syhhh, tak bolehlah cakap. 

 Singgah di kedai cermin mata ini. Akhirnya aku ganti spek lama.

Proses memilih cermin mata. kalau dah perempuankan, lebih sejam di sini memilih frame. Snap gambar dengan beberapa frame dan check the result. Dah puas hati, baru check power dan confirm.

Akhirnya, aku terpengaruh juga, settled for foot reflexology. Tapi tak best sangatlah urutannya. Agaknya depends pada orang kot. Oh ya. Katanya ada free urutan kaki untuk marga berumur 60 tahun ke atas. Promosinya sehingga akhir bulan ini. Patutnya aku pinjam aja IC mak aku kan. Boleh dapat percuma.

No comments:

Post a Comment