NUFFNANG ADS

Please click here

Wednesday, August 1, 2012

PG terkena lagi.

Aku sudah masuk ke bilik. Sementara melayan mata ni, aku nak menulis sikitlah pasal PG yang bengang dengan aku. Hehehe, PGlah yang memeriahkan hidup aku, apa tah lagi Mr V kian jauh. Memanglah aku consider sudah putus dengan dia but we still keep in touch. Sebenarnya, aku yang terhegeh keep in touch dengan dia but he doesn't care much. Anyway, I am happy not to pick up his call this evening (unintentionally coz I am busy with something. I saw 3 missed calls from him. Yes, rasa  cam menang aja. Luckily, Mr V never know the existence of this blog.) Knowing him he would be upset about it and won't call me anymore until I call him back.. Since tomorrow I would be very busy the whole day, I would call him on Thursday. Tapi yang paling best aku break up dengan Mr V tanpa dia tahu sehingga sekarang. On my side, we are friends only.

Back to PG, she is still out there, menyelesaikan tugasan dia. Bila nak balik nanti, dia kejutkan aku untuk lock the door. Kalau tak, dia akan tergelimpang di ruang tamu macam semalam. PG makan maggi aja untuk sahur sebab murtabak tu bukan citarasa dia.

Nak citer, sebenarnya PG bengang dengan aku sebab mempermainkan dia tadi. Sekarang ni, we all follow citer Bride of the Sun di channel 393, Astro. Ada satu character tu yang bernama James. Asalnya, dia ni boyfriend si heroin. Tetapi siheroin bangang tu alih-alih nak kahwin dengan lelaki tua reta yang kaya-raya sebab masalah family. Masa tengok tu, James berada di Amerika. Tiba-tiba PG tanya samada James sudah balik ke Korea. Aku rasa dia termiss part yang James sudah sampai di airport Korea. 

Aku tak beritau jawapan. Aku capai aja remote kipas dan berpura-pura talipon James, tanyakan dia di mana. PG memang bengang giler but she got the answer. James is in Korea now. Hahaha. That was fun. Dia kata akak memang jahat tapi ini blog akukan, aku nak cakap dia lagi sengal. Kalau attack orang, tak check facts tapi serang membabi-buta. Sebab itulah, dapat gelaran samseng...hahahaha.

PG, this is my blog. I can say anything.

1 comment: